jom baca lagi

kerjaya ku dalam cuti

Akhirnya minggu pertama cuti sekolah dah nak habis.. 
"sebenarnya aku lagi suka bersekolah daripada duduk rumah fikir pasal homework"
dalam hampir  seminggu ini macam- macam aktiviti aku dah lakukan...

Aktiviti febrek yang biasa aku wat time cuti ini ialah:

1> off course lah tengok wayang... dalam masa 4 ari je dah tengok 2 movie.. movie pertama ialah:


komen: citer nie best lah.. ala-ala macam high school musical... tapi yang kelako bagi aku bila orang 2 emas nari...
orang2 emas + menari= pecah perut

Tapi tue mungkin tarikan cerita nie kot..
 
cerita kedua ialah:
komen: jalan cerita nya semuanya kat korea... tapi alah satu lagu tue kelako n macam perli kawan aku , f----. Tapi ngah syok tengok tiba ad budak menjerit... aqw pown apw lagy ketawa lah tengok gelagat budak tue...

thank to: farid sbb teman aq dalam dua2 movie, adik adik aku n kwan2 aku..

2> hampir 2 peratus dari masa aq, aq luangkan g skolah .. maklumlah calon stpm
3> dan hampir 30 peratus online update blog n online fb..
4> dan selebihya adalh tdo time...... tiada yang lagi nikmat darinya

thank for read.. tinggalkan lah jejak anda

No comments: